מחשבות על שבירת קו הקשר

כתוביות הן חלק חיוני בהפקת וידאו. בין אם התקשורת שצריכה כתוביות היא סרטון אינטרנט, סרט תיעודי, סרטון הדרכה לעסק או תוכנית טלוויזיה, זה מוצר לא גמור אלא אם כן יש לו כתוביות.

כיתוב הוא יותר מאמצעי לאנשים חירשים וכבדי שמיעה לחוות את הסרטון. הם גם דרך להפוך את הסרטון לנגיש יותר עבור אנשים שאינם דוברים אנגלית שוטפת, אלה בסביבות שבהן לא ניתן לשמוע את האודיו ולמנועי חיפוש שסורקים את האינטרנט. כתוביות סגורות באיכות גבוהה מגדילות את כמות המידע שהצופה שומר לאחר צפייה בסרטון. במקרים רבים, כתוביות סגורות נדרשות על ידי הרגולציה הפדרלית.

אבל לא כל הכתוביות נוצרות שווים. עבור הפקות באיכות מקצועית, שימוש בכיתוב אוטומטי או זול הוא כמו צילום סרט בסרט 35 מ"מ אבל הקלטת האודיו עם טלפון סלולרי. זה פשוט לא הגיוני להשקיע את הזמן, המאמץ, הכסף, הכישרון והמשאבים כדי ליצור סרטון רק כדי להוסיף כתוביות סגורות עם שגיאות תזמון, שמות באיות שגוי, מילים חסרות וכל שאר הכתוביות- תיעדו בעיות הנובעות משימוש בכתוביות אוטומטיות או חברות כיתוב המוציאות את עבודתן למיקור חוץ לסדנאות יזע הממוקמות במדינות עולם שלישי.

עבור אנשים מסוימים, כתוביות סגורות הן מחשבה שלאחר מכן. אם אתה יכול לשמוע בבירור את הפסקול של התוכנית שאתה צופה בו, ואין לך שאלות לגבי מה שנאמר, אולי אין לך סיבה לשים לב לכתוביות הסגורות. אבל אם אתה צריך כתוביות סגורות, ייתכן שתבחין בהבדלים באיכות ממקור אחד למשנהו.

אם נעשה בצורה נכונה, הכתוביות הסגורות יתאימו למה שמושמע, הן יהיו מילה במילה, עם מילים מאויתות כהלכה, כולל, אך לא מוגבלת לשמות של אנשים, כימיקלים, עסקים וכו'.

הכתוביות יעוצבו בצורה ניתנת לקריאה בקלות, הן יופיעו על המסך בזמן הנכון, והן יוצגו מספיק זמן לקריאה.

אם המטרה שלנו ככותבים היא שוויון, אז בואו נסתכל על היבט אחד של האופן שבו אנו מקיימים אינטראקציה עם כתוביות, כלומר האופן שבו הטקסט של השורה מחולק לשורות התצוגה ולביטויים שלה.

ניתן לנקוט בשתי גישות. האחד יהיה לשבור אוטומטית את השורות בספירת תווים X בהתאם לפורמט הפלט הנדרש, והשני יהיה לשבור את השורות באופן הקשרי אך מתוך עין למגבלות של ספירת התווים.

בואו נסתכל על שתי דרכים לעצב את אותו טקסט, שתיהן מוגבלות ל-32 תווים בשורה:

היינו צריכים להמציא טכנולוגיה חדשה

ניקוסים ודרכים חדשות לעשות אנאליות

ysis של החתימה הכימית,

אמר מר אוג'ה, המחבר הראשי

של המאמר Nature Geoscience

.

אולי תשים לב שחלק מהמילים מפורקות בצורה מביכה. התקופה האחרונה היא בשורה משלה, מה שמקשה על הקריאה. בוא נראה את זה בלי ששום מילה תישבר ועדיין נשאר בתוך מגבלת ספירת 32 התווים שלנו. זכור, כל כיתוב בן שתי שורות מוצג בפני עצמו.

היינו צריכים להמציא חדש

טכניקות ודרכים חדשות לעשות

ניתוח של הכימיקל

חתימה, אמר מר אוג'ה, ה

המחבר הראשי של "טבע".

מאמר גיאוגרפי.

זה בהחלט טוב יותר מהדוגמה הראשונה, אבל לא ממש אידיאלי. בואו ננסה לפצל את הטקסט לכיתובים שמעבירים בצורה ברורה יותר את הנאמר.

היינו צריכים להמציא

טכניקות חדשות ודרכים חדשות

לעשות ניתוח של

חתימה כימית,

אמר מר אוג'ה,

המחבר הראשי

של הטבע

מאמר גיאוגרפי.

בגישה זו אנו רואים ביטוי טבעי מתרחש תוך הקפדה על קו ספירת 32 התווים.

שבירת שורות עבור כתוביות סגורות אינה עוסקת בספירת תווים, היא עוסקת בהקשר.

זה על פירוק השורה כפי שבן אנוש היה קורא אותו באופן טבעי.

תהיה בן אדם, תהיה גיבור. תגיד לא לרובוט. קחו את הזמן ושברו את הקו בצורה נכונה.



Source by Stephen Erstad

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *