מכירת התסריט שלך – תפוס כישרון לפני שהם לא יקבלו את השיחות שלך

המפתח לביצוע כל דבר בעסקי התסריטאות בהוליווד, בין אם זה מכירת התסריט שלך, מימון תמונה או קבלת חלק מהצוות אם אתה שחקן, הוא נטוורקינג. והנה הדבר המצחיק ברשתות: אנשים נוטים להסתובב במעגלים עם אנשים שנמצאים במעמד חברתי דומה להם, מה שאומר שאם אתה עדיין לא מחובר ואתה מנסה להגיע לשחקנים מהרשימה. .

מצא חברים שנמצאים באותה רמה

וזה לא קשור לכמה כישרון יש לך כסופר, אבל מה שזה קשור לפסיכולוגיה האנושית. לאנשים, מטבעם, יש סלידה משימוש, מה שגורם להם להתאפק מלהסתובב עם אנשים שאינם נמצאים באותה שכבה חברתית שהם נמצאים. במילים אחרות, אם אתה פוגש אדם מפורסם, זה ייקח יותר זמן מהרגיל כדי לזכות באמונו וליצור מערכת יחסים מתמשכת כי הם חושבים שאתה הולך להשתמש בו כדי לנסות לפרוץ לעסק. ובואו נהיה כנים, אם היה לך את הקשר, לא היית משתמש בו כדי לנסות למכור את התסריט שלך?

מה המשמעות של כל זה בטווח הארוך? זה אומר שאם אתה מתכוון לבנות את הרשת החברתית שלך של שחקני התעשייה כדי לנסות למכור את התסריט שלך, אתה צריך לגרום לאנשים שהם כוכבים עולים, לא כאלה שכבר מפורסמים, לעזור לך לבנות את הרשת החברתית שלך. אם אתה מבלה את כל זמנך בניסיון להגיע לאנשים שכבר הצליחו, אין לך מה להציע להם, ועד כמה שזה מבאס לומר, כמעט כל אינטראקציה של אנשים אחד עם השני, היה מאז תחילת הזמן, מסתכם בזה: לבחור אחד יש משהו שהבחור השני רוצה. זה פשוט כמו זה – הידידות תהיה חד צדדית, והידוען ההיפותטי המדובר מודע לזה יותר מטוב וכנראה לא יעזור לך במכירת התסריט שלך.

אז איך אתה מתחיל להתקדם בתהליך הזה של מכירת התסריט שלך? ובכן, אם יש לך זמן, כסף או חשק, זה המקום שבו אני הולך להמליץ ​​לך לעבור לניו יורק או לוס אנג'לס. עיירה קטנה, לא משנה כמה אהבה תאהב אליה, לא תהיה סוג של תשתית בידורית שאתה צריך כדי לפגוש שחקנים, במאים, מפיקים וכותבים אחרים שאולי יוכלו לעזור לך להשיק את הקריירה שלך. לטוב ולרע, מי שאתה מכיר הולך לנצח את מה שאתה יודע בעסק הזה בכל פעם, וזה משהו שאתה תמיד צריך לזכור.



Source by John Halas

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *