רשתות חברתיות ומוסיקה: MySpace מאחדת הכל ביחד בקהילה וירטואלית

חובב המוזיקה של ימינו מתקשר עם "קהילה" שהיא גדולה בהרבה מכפי שמישהו אי פעם חלם לפני השימוש האישי הנרחב באינטרנט. הרשת החברתית הזו משנה את הדרך שבה אנשים משווקים ומוכרים מוזיקה והיא עושה זאת בקנה מידה עולמי.

הנה איך:

מעריץ אחד שומע שיר ו"מספר "לעוד עשרות אחרים ברשת. כל אחד, בתורו, שולח את המידע (ולפעמים את קובץ השיר כולו) לעוד עשרות אנשים, וכן הלאה. אם הקרס של השיר קליט ואוניברסאלי מספיק, האמן יכול להגיע לאלפי מעריצים תוך שניות ספורות. זה מהיר, קל, זה בחינם וזה עולמי.

האם התקשורת הוויראלית מביאה הכנסה לאותו אמן (או כותב שירים, או מוציא לאור, או מנהל, או סוכן, או מפיץ, או חברת תקליטים)? לא. אבל האם הוא מספק פרסום חיוני בעל פוטנציאל למכור סינגלים, אלבומים, כרטיסי קונצרט וסחורה? בהחלט.

אמצעי השיווק החדשים:

זהו שינוי קוונטי בשיווק. היא מבטלת את האפשרות לעקוף את הפצת לבנים, תוך צמצום חמור של צורות "קידום" הרדיו הקיימות, החוקיות שרבות בתעשייה מתייחסות אליהן בפתיחות כפדיון או סחיטה בתחנות מסחריות.

כל זה אפשרי הודות למגוון הולך וגדל של צורות תקשורת מקוונות, כולל אתרי מוזיקה, פורטלי אינטרנט, בלוגים (בלוגים), פורומי מוזיקה ועוד. אתר חדש בשם MySpace.com חיבר את כל האלמנטים הללו במקום אחד. ובגלל החזון שלהם, MySpace הופכת ליעד מידע עבור להקות, מעריצים, יוצרי סרטים, סופרים, אמנים, אנשי מקצוע בתעשיית התקליטים ועוד.

אומת MySpace: "היכן אתה גר?" פעם הייתה שאלה שנאמרה בקול רם; עכשיו הוא מודפס. התשובה לשאלה זו נהגה לסמן פשוט מאיזה אזור בעיר אתה, עם הצעה נלווית למעמד החברתי-כלכלי שלך, ורמז לגבי איזה קניון עשוי להיות מקום הבילוי הרגיל שלך; כעת הוא מתייחס לא רק לעיר שלך, אלא גם למדינה, לאזור או למדינה שלך.

ה"סצנה "הווירטואלית שלך עשויה לערב אנשים בכל מקום בעולם. הקהילה הווירטואלית שלי מתחילה בלוס אנג'לס ומשתרעת עד מוסקבה, הדוב הגדול, אמסטרדם, סן פרנסיסקו, לונדון, ניו יורק, מיאמי, וכמה מקומות שטרם למדתי לאיית נכון. למעשה, הודות לרשתות חברתיות כמו MySpace, אפשר לקיים אינטראקציה עם מספר סצנות. האנשים שאוהבים את שירי הגות שלי חופפים מעט עם שירי הרייב-טראנס באלבום הרמיקסים שלי, אבל הם לא מתעניינים במוזיקה שאני יוצר לפרסומות ברדיו ובטלוויזיה (הם יכולים לזלזל בזה מאוד, למעשה). אבל כל רשת חברתית מברכת חדשות על מוזיקה חדשה בסגנונות האהובים עליהן.

MySpace: העתיד הוא עכשיו

עם שני מיליון חברים (וגדלים), MySpace.com מציעה הזדמנויות בידור מרובות רמות הכוללות בלוגים, הודעות מיידיות, מסווגות, הצבעות עמיתים, קבוצות עניין מיוחדות, פורומים של משתמשים ותוכן שנוצר על ידי משתמשים. האם זה פופולרי? אתם מהמרים: יש להם נתונים סטטיסטיים שמראים שהאתר מקבל 35 מיליון הופעות ביום בממוצע שעה אחת באינטרנט בכל ביקור. עד כה, כל שירותי MySpace הינם בחינם, כאשר האתר נתמך כולו על ידי מפרסמים אשר להוטים להגיע בדיוק לאוהד המוסיקה הצעיר, המתמצא באינטרנט וברשת החברתית ש- MySpace.com מושך אליו.

MySpace נוצר על ידי כריס דהוולף וטום אנדרסון, ומצליח כבר ברמה שהפתיעה צופים רבים בתעשייה. בעוד שהאתר הראשי של MySpace מוביל לרשתות חברתיות טהורות, החלק באתר שנקרא MySpace Music הוא דרך מהפכנית להגיע לקהל האינטרנט המובנה שלהם המונה שני מיליון משתמשים ברשת, ויש לו פוטנציאל להתרחב במהירות מעבר לנתון שכבר מרשים. כאמצעי להשקת אמני הקלטות לא חתומים ומתעוררים, MySpace Music הוא כלי אדיר.

בתוך המוחות של יוצרי MySpace:

"מוזיקת ​​MySpace היא מה ש- MP3.com הייתה צריכה להיות, אך מעולם לא הייתה", אמר אנדרסון. "מעט מאוד אנשים נכנסים לאתר ומחפשים להקות שמעולם לא שמעו עליהן. MySpace מוזיקה מאפשרת לאנשים למצוא מוזיקה באינטרנט באותו אופן שהם מגלים על מוזיקה באופן אישי: דרך החברים שלהם. מיליוני חברים מגיעים ל- MySpace כדי להתרועע, ודרך התהליך הזה – מפה לאוזן והמלצות של חברים – להקות זוכות לחשיפה למעריצים חדשים ולמעריצים למוזיקה חדשה ".

DeWolfe ממשיך, "השימוש המרגש ביותר ב- MySpace Music הוא הדרך שבה היא משנה את הדינמיקה של הלהקה למעריץ. להקה יכולה להיכנס ל- MySpace ולמצוא מעריצים פוטנציאליים בכל רחבי הארץ רק על ידי שליחת דואר אלקטרוני ואומרת 'שלום'. ' להקות מפתחות מעקב ומוצאות צוותי רחוב ברשת ".

הצעה להורדות, דפי אינטרנט של הלהקה והיכולת ליצור קשר ישיר עם אמנים היא רק חלק מהאטרקציה של MySpace Music. כל מבקר באתר יכול גם להשתתף באמצעות עדויות משתמשים ודירוגים. האמנים יכולים גם לגשת למגוון רחב של אנשי קשר עסקיים במוזיקה.

פרטים מאת DeWolfe:

G-Man: מה ההיסטוריה של MySpace?

כריס דה וולף: השקנו את האתר הכללי של MySpace בספטמבר 2003. החזון שלנו היה ליצור פורטל שבו המשתמשים שלנו יכולים להתגייס ולהתחבר סביב תחומי עניין משותפים – בין אם תחומי עניין אלה הם מוסיקה, טלוויזיה, הכרויות, חיי לילה, פוליטיקה, דת או כל דבר אחר. אַחֵר.

G-Man: כיצד מוסיקה משתלבת ברשת MySpace?

כריס דה וולף: כמעט מהיום שהשקנו, מוזיקה הפכה לאחד האינטרסים העיקריים של משתמשי MySpace. אנו מאמינים שרוב האנשים שומעים ומוסיפים מוזיקה חדשה המבוססת על המלצות של חברים. אפקט הרשת של האתר שלנו (חברים מספרים לחברים), מאפשר לטרנדים חדשים ומוזיקה להתפשט במהירות רבה. במקביל, להקות החלו לנהור ל- MySpace כמנגנון לקדם את עצמן, למצוא מעריצים חדשים, תוכניות ספרים ואפילו להבטיח עסקאות לייבל.

G-Man: מהם זרמי ההכנסות של MySpace?

Chris DeWolfe: MySpace נתמך כרגע על ידי פרסום מקוון וחסות. אנו עשויים להוסיף שירותי פרימיום מאוחר יותר, אך כל שירות שאנו מציעים כעת בחינם יישאר כך. היה לנו מזל לאבטח מפרסמים מובילים כמו Sony Music, Interscope, Warner Music, Dreamworks, Napster ואחרים. המבצע מתאים למפרסמים מסוג זה מכיוון שרוב המשתמשים שלנו הם משפיעים היפים בגילאי 18-34 שאוהבים מוזיקה ולעתים קרובות הולכים לסרטים במהלך סוף השבוע הפותח.

G-Man: מהם היתרונות של אמנים המשתמשים ב- MySpace?

כריס דה וולף: אמנים רשאים למכור את הדיסקים שלהם באתר שלנו. השימוש העיקרי עד כה היה בלהקות לגייס מעריצים חדשים שהם בדרך כלל לא היו פוגשים. להקה מאיווה תוכל לפתח במהירות קהל הבא בניו יורק או בלוס אנג'לס. בנוסף, להקות משתמשות באתר להזמנת סיורים ומילוי מקומות. הרשת החברתית MySpace היא בינלאומית. מכיוון שמיספייס היא רשת מקוונת, היא הופכת את הגבולות הגיאוגרפיים פחות רלוונטיים.

G-Man: האם תוכל להשוות את ישות MySpace לאתרי רשת אחרים?

כריס דה וולף: רוב האתרים מתמקדים באופן צר ברשתות עסקיות, מסווגות או הכרויות. MySpace הוא פורטל המשתמש בתשתית רשת חברתית. MySpace כולל, משחקים, בלוגים, מוזיקה, מודעות, פורומים, דואר, הודעות מיידיות ודירוג משתמשים. המודל שלנו הוביל לאתר דביק להפליא שבו המשתמש הממוצע מבלה יותר משעה לכל הפעלה באתר. כמו כן, הגשנו יותר צפיות בדפים מאשר המתחרה הגדול ביותר שלנו בכל אחד משלושת החודשים האחרונים.

MySpace רק מרחיב את הפונקציונליות סביב התנהגות המונים הקיימת. לרוב אם לא לכל האתרים האחרים לא היה או לא היה את המותרות האלה – הם סמכו על התנהגות שתתפתח סביב פונקציונליות. במילים אחרות, אנחנו לא בונים את זה, בתקווה שאנשים יגיעו. אנשים כבר באתר משתפים מידע על להקות; להקות כבר מגייסות מעריצים ועזרה מקומית; משתמשים כבר מתחייבים להוריד מוזיקה; הם כבר מדרגים ומעריכים מוזיקה; הם כבר מופיעים במסיבות שלנו כדי לשמוע מוזיקה שהם למדו עליה ב- MySpace. מוזיקת ​​MySpace פועלת מכיוון ששני מיליון אנשים כבר עושים את מה שאנו מקלים עליהם כעת.

G-Man: אילו זירות שיווק מעורבות (או מתוכננות להיות מעורבות) עם MySpace?

כריס דה וולף: שניים מהשותפים השיווקיים הגדולים יותר שלנו הם הסיור המעוות והרוק הצבעה. הסיור המעוות, בפרט, מתאים לנו מאוד. אנו נותנים חסות לבמה Uproar ולהקות מ- MySpace ישחקו במקומות Warped Tour. שותפות זו מציעה חשיפה רבה ל MySpace Music ולהקות MySpace Music המשתתפות.

Rock the Vote הוא גם שותף מצוין מכיוון שהוא משתלב במשימתנו לאפשר למשתמשים שלנו להתגייס סביב תחומי עניין משותפים. משתמשי MySpace יכולים להירשם להצבעה ישירות מדף הבית שלנו. כמו כן, נשתתף בכמה ממופעי המוסיקה שלהם.

תופעת MySpace על הגדילה:

שותפויות אסטרטגיות מתפתחות כמעט במהירות כמו שהלהקות פוגשות מעריצים באתר. רשת המוסיקה של לוס אנג'לס (www.lamn.com) תביא את בסיס החברות שלה ואת כוח השיווק שלה להסדר שותפות עם MySpace.

קישור המאזינים, הגעה מאחורי גבולות ואיחוד מוזיקאים עם מעריצים ואנשי מקצוע בתעשייה, אומת MySpace היא תופעה. מכיוון שדרכון הוא בחינם, כדאי שכל מי שיווק מוזיקה יגיע לביקור. זה ב http://www.myspace.com. נתראה שם.

# # #



Source by Scott G

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *